SBC Webinar
Kako uspešno nagovarjati potencialne B2B stranke brez sejmov?
25. 02. 2021 - 10:00 - 13. 05. 2021 - - 11:00
Zadnje leto je na področje B2B prodaje in marketinga pripeljalo velike izzive. Odpovedani sejmi, negotovost dobave, previdnost pri investicijah in selitev velike večine komunikacije na splet so povzročili veliko disrupcijo v praktično vseh podjetjih. Toliko večjo pri tistih, ki v preteklosti niso vlagala v razvoj spletnega nastopa in veščin povezanih s tem.
Podjetja upamo in pričakujemo, da se bo stanje, ki ga je povzročilo obdobje korona, kmalu normaliziralo, zavedamo pa se, da je digital tukaj in tukaj bo ostal. S tem namenom bomo na webinarju predstavili digitalne rešitve, ki jih lahko vpeljete v vašem podjetju z namenom zagotavljanja novih prodajnih sledi za vašo prodajno ekipo.
Sodelujoči
SBC Webinar bo moderiral Goran Novković, izvršni direktor SBC.
Udeleženci boste lahko zastavljali vprašanja.
Vsebina
Ključni cilj webinarja je, da vam preko boljšega razumevanja orodij, ki jih ponuja sodobni B2B marketing, pomagamo prodati več. Izvedeli boste:
- Pregled učinka zadnjega leta na B2B marketing in prodajo ter potencialnih trendov v prihajajočem obdobju
- Predstavitev možnosti, ki jih imajo B2B podjetja na digitalu za iskanje novih strank: od hitrih in ugodnih rešitev, do sestavljenega, bolj kompleksnega ekosistema. Namen je, da podjetja dobijo 3-5 idej, kako lahko v enem tednu postavijo hitre rešitve, ki jih lahko dolgoročno združujejo tudi v kompleksnejše rešitve.
- Predstavitev primerov, realnih in hipotetičnih, in skupaj s tem predstavitev dobrih rešitev.
Rok Kragelj je digitalni strateg in svetovalec za digitalni marketing v digitalni agenciji Madwise. V podjetju je odgovoren za strategijo B2B partnerjev in vodenje prodaje. Ima dolgoletne izkušnje iz prodaje in marketinga, ki jih je nabiral z znanimi domačimi in tujimi podjetji, v zadnjih letih se intenzivno ukvarja z načini kako partnerskim podjetjem zagotoviti čim večje število novih prodajnih sledi s pomočjo digitalnih kanalov.
Webinar bo moderiral Goran Novković, izvršni direktor SBC. Udeleženci boste lahko zastavljali vprašanja.