SBC Webinar
Kako razporejati zaposlene ob nenadnih spremembah?
28. 01. 2021 - 10:00
Kako enostavno planirati in razporejati zaposlene v trenutnih turbulentnih, negotovih razmerah? Na webinarju, ki ga SBC organizira s članom kluba, podjetjem Četrta pot, d.o.o, bosta predavateljici Mojca Hafner Jereb, produktni vodja in Monika Rutar, vodja prodaje, predstavili sodobna digitalna orodja za agilno slednje dinamiki delovne zakonodaje in upravljanja človeških virov.
Sodelujoči
SBC Webinar bo moderiral Goran Novković, izvršni direktor SBC.
Udeleženci boste lahko zastavljali vprašanja.
Vsebina
Predvsem bosta podali nasvete in aktualne informacije za lastnike podjetij in njihove HR in IT oddelke. Največji poudarek bo na predstavitvi digitalnega pripomočka, ki odpravlja težave pri obvladovanju nenadnih odsotnosti in zamenjav zaposlenih, ter pri opravljanju več nalog hkrati znotraj rednega, dežurnega, nadurnega dela ali nadomeščanj, ne glede na to, v kateri panogi se vaše podjetje nahaja.
Webinar bo moderiral Goran Novković, izvršni direktor SBC. Udeleženci boste lahko zastavljali vprašanja.